Zabezpieczenie podwozia

Zabezpieczenie antykorozyjne auta. 
W czasach kiedy na drogach królowały
Maluchy czyli fiaty 126;duże
Fiaty i polonezy mamy już za sobą. 
Wtedy kupujący nowe auto często w specjalistycznym zakładzie
Zabezpieczał podwozie swojego samochodu aby wytrzymało długie lata eksploatacji w nie łatwym polskim klimacie. 
Dzisiaj żaden kupujący nie robi takich zeczy
Samochody dzisiaj produkowane w dużej ilosci
Maja przynajmniej ocynkowane podwozie,cześć
Z nich ma ocynkowana cala karoserie a ocynk zapobiega rozwojowi rdzy. 
Cieszace sie dobra opinia samochody japońskie
są często pozbawione ocynku ,a co za tym idzie w granicach 8-10lat samochód
Od spodu zaczyna wyglądać nieciekawie pod względem mocno występującej
Rdzy . Oczywisci podobne sytuacje można spotkać w samochodach immych marek. Zasadnicza działalnością Naszej firmy jest
szeroko rozumiana mechanika pojazdowa.Przeciw działaniem korozji i zabezpieczaniem zajmujemy się 
Od 5lat ..Samochody zabezpieczone u nas są
Czesto co rok serwisowane i stego punktu jesteśmy w stanie bezpośrednio
Ocenić nasza prace i jej skuteczność.
Na zakończenie tego artykułu postaram sie przybliżyć kurtki opis Naszej pracy.
W piątek po wcześniej uzgodnionym terminie klijent dostarcza umyte auto do naszego serwisu w gminie Włochy w Warszawie.Po wprowadzeniu auta mechanik podnosi samochód na podnośniku po czym odkręca wszelkie metalowe i plastikowe osłony
Zabezpieczające dół auta.Następnie mechanicznie przy użyciu specjalistycznego sprzętu usuwa najbardziej widoczne i duże elementy rdzy.Po mechanicznym oczyszczeniu powierzchni malujemy ja w zależności od zastałej sytuacji natryskowa
Lub pędzlem preparatem reagującym z rdza i zostawiamy do dnia następnego
W warsztacie na czas reakcji chemicznej.Następnie to jest w sobotę powierzchnie
Czyścimy po czym natryskowo nanosimy sprawdzony preparat na cala powierzchnie podwozia.Miejsca w danym modelu bardziej uprzednio skorodowane malujemy kilkukrotnie by powstała grubsza warstwa srodka chemicznego
Samochód pozostaje do wyschnięcia sobota,niedziela w warsztacie i w poniedziałek po uprzednim sprawdzeniu zostaje uzbrojony w uprzednio zdjęte elementy.Cześć mocowań plastikowych uszkodzonych zostaje wymieniona na nowe.Jeżeli w aucie okaże sie ze jest uszkodzenie dziura nie widoczna wcześniej wymagająca spamu lub wstawki metalu to po uprzedniej informacji klijenta i Jego zgodzie dysponujemy odpowiednim sprzętem i odpowiednio zdolnymi mechanikami by zażegnać ten problem i za jedna bytnością w warsztacie odebrać auto po kompleksowej usłudze